Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Χρόνια πολλά Μανούλα....


Κανονικά την γιορτή της Μητέρας την γιορτάζουμε μαζί με την γιορτή της Υπαπαντής .....όμως η ηλικία των παιδιών του προσχολικού τμήματος είναι πολύ τρυφερή και είναι δύσκολο να καταλάβουν αυτή την διαφορά.... έτσι σήμερα φτιάξαμε το δωράκι μας για το πιο γλυκό πλάσμα στον κόσμο......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026 Γ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ (Ματθ. στ΄ 22-33) (Ρωμ. ε΄ 1-10)

    "Ο Λόγος του Θεού στον Λαό του Θεού". Η πίστη στη Θεία Πρόνοια «Μη μεριμνάτε τη ψυχή υμών τι φάγητε και τι πίητε»     Η απόλυ...