Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022

 

Ιερός Χρυσόστομος: Ο τρόπος να επικοινωνείς με το Θεό είναι η προσευχή


 …Ο Θεός μας έδωσε την προσευχή, όχι γιατί έχει ανάγκη να Τον δοξάζουμε, αλλά γιατί ήθελε να μας δώσει ένα εργαλείο δύναμης!

Ο τρόπος να επικοινωνείς με το Θεό, δηλαδή τον Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα, είναι η προσευχή.

Αποτελεί ύψιστο αγαθό και είναι ιδιαίτερο προσόν για όλους τους ανθρώπους, όταν γίνεται με τη διάθεση που αρμόζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026 Δ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ (Ματθ. η΄ 5-13) (Ρωμ. στ΄ 18-23)

  " Ο Λόγος του Θεού στον Λαό του Θεού"     Πίστεως αναβάσεις «Αμήν λέγω υμίν, ουδέ εν τω Ισραήλ τοσαύτην πίστιν εύρον»   Βαθύτα...