Ελεησόν με ο Θεός, ελέησόν με.
"Σε όλες τις δυσκολίες σου και στις πιο μεγάλες πτώσεις σου, να θυμάσαι την κραυγή αυτής της αγίας εβδομάδος, που έχει τη δύναμη να σε αναστήσει: «Κύριε, πρίν εἰς τέλος ἀπόλωμαι, σῶσόν με»".
Αυτό συμβούλευε και έγραφε στο βιβλίο του "Πασχαλινές ομιλίες, Βελιγράδι 1998", ο σύγχρονος μεγάλος Θεολόγος της Σερβίας και Άγιος της Εκκλησίας μας Όσιος Ιουστίνος (ο Πόποβιτς).
Πόση δύναμη και πόση ελπίδα δίνει αυτή η κραυγή!
Κύριε, πριν χαθώ στο τέλος, στην απώλεια, στο σκοτάδι το πηχτό της αμαρτίας, σώσε με! Δώσε μου μετάνοια! Αυτή είναι η κραυγή, που αν την κάνουμε θερμή προσευχή και ζήσουμε με μετάνοια, θα έρθει η σωτηρία από τον Εσταυρωμένο Λυτρωτή μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου